به سایت نرم افزاری بادران فایل خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت خرید خود انتخاب نمودید سپاس گزاریم. سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد پس با خیال راحت و مطمئن خرید خود را انجام دهید. 

نظرسنجی سایت

"بادران فایل" رو چگونه ارزیابی می کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

پیوند ها

آنتی ویروس


آنتی ویروس

مجموعه آنتی ویروس

بهترین و قویترین نرم افزارهای آنتی ویروس را دریک مجموعه جمع آوری کردیم ،یعنی با تهیه این محصول قویترین برنامه های آنتی ویروس را همه باهم دریک جا دارید بررسی ایمنی موبایل در چند ثانیه ،دیگر نگران خراب شدن گوشی وهزینه های سنگین تعمیرات آن نباشیداین نرم افزارها به جز ویروس کش وظایف دیگری هم ازقبیل مدیریت برنامه های موبایل ، بالا بردن سرعت گوشی،قفل برنامه های موبایل ،آزاد سازی فضای گوشی و مدیریت استفاده از حافظه وباطری وخیییلی امکانات دیگر را دارند

چند برنامه در یک محصول

 

توجه نمایید که وارد کردن نام و نام خانوادگی صحیح، داشتن ایمیل ویا شماره موبایل الزامی نبوده ومی توانید از ایمیل یا شماره موبایل غیر واقعی استفاده کنید چرا که پکیج پس از خرید برای شما فعال شده و قابل دانلود است

 

 توجه بفرمایید که با هر کارتی از هر بانکی،می توان از هر درگاه پرداخت اینترنتی خرید کرد

شما هم می توانید خرید خود را با کارت بانکی تان انجام دهید


مبلغ قابل پرداخت 10,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 86

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای مدیریت بادران فایل محفوظ می باشد. کپی برداری از مطالب سایت به هر نحو، مورد رضایت ما نمی باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما