به سایت نرم افزاری بادران فایل خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت خرید خود انتخاب نمودید سپاس گزاریم. سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد پس با خیال راحت و مطمئن خرید خود را انجام دهید. 

نظرسنجی سایت

"بادران فایل" رو چگونه ارزیابی می کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

پیوند ها

آیین نامه قبولی 96


آیین نامه قبولی 96

آیین نامه قبولی 96

اگر از قبولی آیین نامه ناامید شدید این فرصت رو از دست ندهید قبولی صددرصد آزمون راهنمایی ورانندگی، باراول در آزمون قبول شوید این اپلیکیشن حاوی قریب به 900سوال اصلی وصددرصد آیین نامه راهنمایی و رانندگی است وتمامی علائم تصویری آیین نامه96دراین برنامه معرفی شده وتوجه نمایید که این برنامه خیلی ساده طراحی ونوشته شده که هر کاربری راحت بتواند با آن کارکند این برنامه حاصل تجربه افرادی که چندین سال در آزمونهای مختلف شرکت کردندو باسوالات متعدد و تکراری مواجه شدند این اپلیکیشن حاوی

نمونه سوالات 96همراه پاسخهای صحیح

تمام آموزشها

سوالات آزمون اصلی و فنی

آزمونهای آنلاین

آموزشهای تابلوها

 

قیمت کمتر محصول دلیل بر بی کیفیتی محصول نمیباشد

توجه نمایید که وارد کردن نام و نام خانوادگی صحیح،داشتن ایمیل یا شماره موبایل الزامی نبوده ومی توانید از ایمیل ویا شماره موبایل غیر واقعی استفاده کنید چرا که پکیج پس ازخرید فعال شده و قابل دانلود میباشد

توجه بفرمایید که با هرکارتی واز هربانکی، می توان از هر درگاه پرداخت اینترنتی خرید کرد

شما هم میتوانید خرید خود را با کارت بانکی تان انجام دهید

 


مبلغ قابل پرداخت 5,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 89

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای مدیریت بادران فایل محفوظ می باشد. کپی برداری از مطالب سایت به هر نحو، مورد رضایت ما نمی باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما